Wyze și-a construit o urmărire oferind camere de securitate inteligente și alte gadgeturi pentru casă la prețuri rezonabile, iar compania se bucură în general de o reputație bună printre clienții săi.
Dar o altă încălcare a securității, aceasta recentă, cu siguranță va testa încrederea unor clienți în companie. Ultimul incident a implicat aproximativ 13.000 de clienți Wyze care au primit imagini și video de la camerele Wyze care nu le aparțineau.
Problema pare să fie legată de o întrerupere care a afectat camerele Wyze la sfârșitul săptămânii trecute. Compania cu sediul în Seattle a atribuit perturbarea serviciului său unei probleme cu compania de cloud Amazon Web Services (AWS), deși nu a oferit detalii specifice. A fost după această întrerupere, în timp ce Wyze lucra pentru a-și reporni serviciul, că clienții au început să vadă imagini de la camerele altor persoane.
Realizând greșeala, Wyze a trimis luni clienților săi un email explicând că aproximativ 13.000 de conturi au primit imagini miniatură de la camerele Wyze care aparțineau altor clienți.
„Putem confirma acum că, pe măsură ce camerele se conectau din nou la internet, aproximativ 13.000 de utilizatori Wyze au primit imagini miniatură de la camere care nu le aparțineau și 1.504 utilizatori au apăsat pe ele”, a spus Wyze în emailul său, care a fost distribuit de The Verge. „Majoritatea apăsărilor au mărit imaginea miniatură, dar în unele cazuri a fost posibil să se vizualizeze un videoclip eveniment.”
Wyze a explicat în emailul său că incidentul a fost cauzat de „o bibliotecă de clienti de cache de la o terță parte care a fost recent integrată în sistemul nostru. Această bibliotecă de clienti a primit condiții de încărcare fără precedent cauzate de dispozitivele care s-au conectat din nou la internet toate odată. Ca rezultat al cererii crescute, a amestecat identificarea dispozitivului și a utilizatorului și a conectat unele date la conturi greșite.”
Compania a spus că mai mult de 99,75% dintre conturile Wyze nu au fost afectate de evenimentul de securitate.
A adăugat în emailul său că, pentru a se asigura că încălcarea nu se repetă, a adăugat un nou strat de verificare înainte ca utilizatorii să aibă acces la videoclipurile evenimentelor, printre alte măsuri.
Wyze a fost lovită de astfel de probleme îngrijorătoare în trecut, inclusiv un incident similar cu acesta cel mai recent. Dar în emailul său către clienți, a insistat că securitatea este o „prioritate principală” pentru companie, adăugând: „Ne pare atât de rău pentru acest incident și ne dedicăm reconstruirii încrederii dumneavoastră.”